ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

دلـــــــــم خـــــــــواستــــــــــ ، تـــــقدیـــــرم نـــــخـــــواستـــــــــــ!
ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

ღ☆ღ حرفهاے دل ღ☆ღ

دلـــــــــم خـــــــــواستــــــــــ ، تـــــقدیـــــرم نـــــخـــــواستـــــــــــ!

دیشب دلم گرفته بود

 

 دلم هواتو کرده بود ، هوای شیرین زبو نیات

 دلم میخواست گریه کنم ، بگم که سخته تنهایی 

 ای هم صد ای آشنا ، بگو که پیشم می مونی

 نمی دونم چه حالی و کجایی و چه می کنی

 ولی صدات تو گوشمه ، می گی که اینجا می مونی

 رفتم کنار پنجره ، گفتم شاید ببینمت

 دیدم محاله دیدنت ، چون گل باید بچینمت

 رو صندلی نشستمو یهو دیدم

 یه قاصدک اومد پیشم

 خبر آورد ای آشنا ، یه رازی را بهت بگم ؟

 گفتم بگو : آهی کشید، اومد نشست رو شونه هام

 یواشکی چشماشو بست ، تا نبینه اشک چشام

 می گفت که تو یه راه دور

 یه راه دور و سوت کور

 مسافری نشسته بود

 مسافره غریب و دلشکسته بود

 از تو همش شکوه میکرد

 با اشک گرم و دل سرد

 می گفت که یادت نمیاد

 اون روزای آخریه

 چه قدر دلش می خواست که تو

 نگاش کنی ، صداش کنی

 بهش بگی دوسش داری

 به شرطی تنهاش نذاری

 تا اومدم بهش بگم برو بگو

 دوسش دارم ، پاش می شینم

 دیدم که اون رفته بود و

 منم دارم خواب می بینم

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام دوست من... امیدوارم حالتون خوب باشه...


خواستم تبریک بگم بابت وبلاگ زیباتون

با اجازه تون لینکتون کردم

موفق باشین

asal 1391/10/25 ساعت 14:34 http://fasele12.blogsky.com

سلام.وبلاگ قشنگی داری.به منم سر بزن.خوشحال میشم نظرتو بگی

وحید 1391/10/26 ساعت 10:09 http://vahid-1993.blogfa.com

دلم خوش بود :
اگرچه دستانش در دستانم نیست ، دلش که با من است !!!
وقتی دلش با من است یعنی تمام او از آن من است …
اما حالا نه دستانش در دستانم هست نه دلش با من !
چقدر سخت است تحمل اینکه به یکباره تهی شوی از او

سالا 1391/10/28 ساعت 16:15

آنچه را عقل به یک عمر به دسا آورده است......
دل به یک لحظه ی کوتاه به هم میریزد....
آه....! یک روز همین آه تو را میگیرد.....
گاه یک کوه به یک کاه بهم میریزد......

................... 1391/11/03 ساعت 08:57

..............................؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد